Szép, változatos túraútvonal.

Nehézség: kék túra
Szintkülönbség: 600 m
Cél: Hinterwaldkopf, 1198 m
Parkoló koordináta: 47.938664,7.982804, Oberried, Bauernhof előtt 3-5 autónak parkoló a behajtani tilos tábla előtt.

Hinterwaldkopf térkép

A Weilersbachstrasse-ről (itt parkolunk) jobbra áthaladunk a házhoz vezető kis hídon, majd 20 méter múlva balra elérjük a mezőt, ahol túránk egyenesen fel a dombnak, délre indul. A mező legdélibb csücskéhez érve (enyhén jobbra) kb. 200 métert teszünk meg az erdőben, hogy elérjünk egy erdei utat. Ezen haladunk jobbra fel, amíg el nem érjük az alábbi kereszteződést: 47.930822,7.994031. Itt jobbra fel folytatjuk utunkat a fenyőerdőben.

Hinterwaldkopf

Felfelé a széles erdei úton

Itt kb. 200 méter után az első kereszteződésnél balra fordulva kiérünk egy rétre. Itt DK-nek haladva siklunk el a Häusle 1001 méteres kis csúcsa mellett. A mezőn tovább haladva legelő kerítésének oszlopai felett csúszunk át, s újra elérjük a fenyőerdőt.

Lankás terepen haladva

A következő párszáz méter gyönyörű fenyvesben kis ösvényen vezet a csúcs alatti rétre.

Hinterwaldkopf

A széles rétre érve

A rétre kiérve már látjuk – ha az időjárás is engedi –  a Hinterwaldkopf csúcsát.

Hinterwaldkopf 1198 m

Szép időben gyönyörű kilátás tárul elénk – a leírások szerint. Sajnos mi ezt nem élvezhettük. Lefelé ugyanezen az úton csúszunk le.